My bathroom


Nu börjar det bli klart i badrummet uppe :) Nu fattas bara badrumsskåpet med spegeln som skall sitta över. Men det behöver jag en elektriker till eftersom det skall kopplas in el i spottarna. Men elektrikern kommer antagligen på torsdag och jag hoppas verkligen att det blir så. Har ju inte ens kopplat in spottarna nere och det badrummet renoverade jag ju för 2 år sedan. Illa illa... Men men... Nu skall båda kopplas in i alla fall. Och så skall textiler och krokar och sånt komma upp. Kommer bli gubbläckert!! Här får Ni en liten förhandstjuvkik ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: J

det ser uuurtjusigt ut min sköna!

2010-08-02 @ 22:02:35
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

snyggt

2010-08-03 @ 08:57:35

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback