Myseftermiddag

Idag så har jag tagit tag i grejer som egentligen inte var tvungen till, men som var härligt att få gjort. När jag gör det så mår jag bra. Jag har tvättat, målat, tapetserat, vikt tvätt och städat. Sedan har jag även träffat familjen och ätit söndagsmiddag. Mysigt som alltid och många härliga skratt bjöds det på ;) Våran familj är bara så outstanding!! Älskar Er alla ofantligt mucho grande ;) Fick ett oerhört fint sms från min Mami ikväll med som värmde i hjärtat otroligt mycket... ♥ Vad det stod tänker jag hålla för mig själv, men jag kan säga att det betydde massor!!

Eftermiddagen spenderade vi tillsammans med familjen Kittelsen. Även tjejerna (Becca och Kikki) var hemma en liten sväng :) Fikade, tjötade och hade det mysigt!! Barnen lekte kanonbra som alltid och idag fick även Milla var med lite grann. Däremot hade dom lite svårt att förstå att Milla var lite lättare än dom, så hon flög en del på studsmattan. Som tur var så skrattade hon för det mesta, men blev lite rädd en gång. Inte lätt att vara liten, men samtidigt vill hänga med de stora killarna ;)


Lånade Maggans kamera och tog lite pics

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Lena. Marcus längtade riktigt innan ni kom

2010-08-23 @ 06:23:39
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback