Nu skall jag krypa till kojsen

Men innan dess så måste jag bara dela med mig en en så underbar låt. Alldeles för skön för att jag skall ha den alldles för mig själv :) Min underbaring Danny hämtade mig från Frugan, och jag satt där i bilen med håret som fullkomligen flög åt alla håll utav vinden och ljudet på högsta nivå i stereon (självklart inte hans högsta eftersom han har en ljudanläggning som inte är utav denna värld) och bara njöt...



Älskar dig raring ♥ Lämnar du mig någonsin så kommer jag att hemsöka dig från graven ;) Du är det finaste som finns min älskade lillebror ♥ TACK för att du finns, och tack för att du hämtade mig!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback