Rasmus rum

Rasmus rum har varit lite joxigare för mig att få till... Han har redan skaffat sig en inredningsstil som han gillar, men det känns som om jag ändå lyckats få till det så att vi båda är nöjda ;) Lite små detaljer som skall fixas till bara, sen är det klart även hans rum. Så härligt att man äntligen kan se ljuset av tunneln (i positiv bemärkelse utan döden inblandat). Var tvungen att förtydliga det... Jag är ju lite nojjig ibland... :S Det som skall göras, förutom att STÄDAS, är en fotovägg, byta handtag till fönstren, få upp TV:n samt koppla in den, och lite småpill som alltid kommer till...



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Det där med kistor gillar jag

2010-08-22 @ 22:50:31
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Mmm, och den känns så klockren där. Fastnade för den direkt jag la ögonen på den :)

2010-08-22 @ 22:51:37
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback