Skolstart

Idag ringde klockan 07:00 och det var en pirrig Mamma som vaknade. Lugnare var dagens huvudrollsinnehavare som skulle påbörja höstens första skoldag. Shit, min unge går i trean. Det är sinnes, men tanke på hans purfärska ungdomliga Mamma som bara är i "övre tonåren" ;) Raz hade inte en aning om vart han skulle ta vägen idag, för informationen hem har varit obefintlig. Jag hade gjort i ordning Milla och mig med för att gå med, men då säger han bara... "Mamma, jag hittar till skolan... Du stannar hemma!!" Vart tog det där... Åhhh- vad-roligt-att-ha-med-Mamma vägen?? Hmmm... Trygg är han i alla fall och det är huvudsaken!!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Theres

Gillar starkt ordet övretonåren tror jag norpar det ordet! Mysigt när dem blir äldre synd bara att dem blir det så ofantligt fort bara.

2010-08-23 @ 08:31:00
Postat av: lindanoremalm

hi hi hi!! har ni skaffat fondvägg? snyggt

2010-08-23 @ 11:16:08
Postat av: Eva Götharson

Stora killen! Min Lovisa som började förskoleklassen i dag undrade efter stunden på skolgården, om inte jag skulle ta och åka till jobbet. Goa barn!

2010-08-23 @ 13:44:57
Postat av: L:s desire

Hemma hos mamma och pappa är bilden tagen.

2010-08-23 @ 23:44:56
URL: http://http://lenalarssons.blogg.se

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback