Värt att leva

Snart skall jag få hem det finaste som finns. De som gör livet värt att leva... Det finns mycket som gör livet värt att leva, men de innehar den största platsen i mitt hjärta. Mina fina underbara ungar ♥ Min underbara lilla tvååring ringde precis och sa att hon "sakna Mamma" och att hon ville "komma dig nu Mamma". Så det var bara för Pappan att förbereda för hemresan och åka iväg ;) Egentligen skulle hon komma klockan 17, men hon kommer nu i stället. Och det säger Mamman inte nej till... Min stora skönhet kommer nu han med. Behöver överösas med kramar av de finaste som finns ♥


*SYSKONKÄRLEK* (by my HTC desire)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Håller helt med. Barnen är ens allt. Trodde inte man skulle känna så stark som man gör för sina barnbarn men det gör man. Min lille Tiger är en liten underbar kille som jag utan problem kan säga jag älskar också

2010-08-15 @ 15:08:43
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback