Vidrigt *ryser*

Sitter här mätt och belåten och har precis vräkt i mig en stor tallrik med god middag. Nästan samtidigt som jag tar den sista tuggan, så går jag in på en blogg och får se en video från youtube. En video från youtube som får mig att vilja spy rätt ut. Så rå och så omänskligt att mitt hjärta brister... Arma små krakar... Hur är det möjligt att det kan vara så illa att man behandlar barn på detta viset. Vidrigt!!

Jag lägger ut en VARNING först... Se videon på egen risk!! Den är så obeskrivligt hemskt att jag knappt finner ord :( Vill bara gråta, skrika och förändra världen på en och samma gång. Helst genom bara en knapptryckning. 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ida

Vågar inte titta.... :-(



Hur går det med rökningen?

När får jag dansa med dej på zumban???? :-)

2010-08-23 @ 16:50:53
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Modern

Jag orkar nog inte heller titta för jag blir så himla illa berörd.

2010-08-23 @ 21:23:59
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback