Bilen bilen bilen :(

Lena gick upp klockan 04:55 idag för att åka till Uddevalla, men bilen kändes inte riktigt OK. Den fick stanna kvar hos Andreas som får lämna in den på service efter jobbet idag, innan han åker hem till mig. Jäkeln började rycka i ratten lite (läs:mycket) igår på väg till Vara och dra rejält till vänster. Inte trevligt alls! Stannade och kollade däcken först, men dom såg bra ut. Och i morse lät bilen inge bra alls :/ Skit skit skit säger jag bara...

För två veckor sedan så smällde en kollega igen ena bakdörren så bältesskiten hamnade emellan, själva metallfästet. Så dörren har fastnat helt och går inte att få upp! Dessförinnan körde jag ju av vägen rejält... Caren och jag är inte riktigt kompatibla med varandra just nu känner jag... :(


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Tanya

Låter som servopumpen bråkar. Har du kollat servooljan?

2010-12-16 @ 13:43:58
Postat av: Modern

Nej detta med bilar kan ibland vara ett elände.

2010-12-16 @ 21:34:15
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: bswloh

Uparimej ote yecuz igetexipu, oxuzufahu kivohetoc efipeyab padirutoj ekuqubok bagis.

2012-10-16 @ 15:23:25
URL: http://www.oxaxojov.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback