Blä...

Det där med att mina barn har varit på gott humör idag... Ja, det skulle jag inte ha skrivit. För precis i den stunden bröt kriget ut fullständigt. Det skreks, grinades, slogs och kastades saker. Så himla kul :/ Ibland är Mammajobbet inte en dans på rosor, det skall gudarna veta. Men denna gången fick Mamman nog ordentligt och röt till så taket lyfte, och det verkar som om budskapet gick in hos dom! Jag däremot, jag har knappt någon röst kvar...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja att vara vuxen är inte så lätt. Marcus har levt alldeles för länge ensam med mej och nu vill jag att han ska börja inse att han inte är kung hemma inte så lätt....Gott nytt år

2010-12-30 @ 21:29:16
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback