F*cking fabolous

Jag tror att jag har haft den bästa julen på länge och vi har haft det så oerhört bra. Spenderat hela julhelgen med dom vi älskar mest, och jag är så oförskämt lycklig. Vill bara säga att jag är så oerhört tacksam över att jag får vara så lycklig som jag är just nu, och må så bra. Det är något som jag aldrig kommer att ta för givet, och det borde ingen göra. Vi spenderade julafton med Larssons och juldagen med Hedvallarna detta år ♥ Har tagit massor med galet fina bilder, men de kommer inte att komma upp förrän jag har kommit hem till min egen dator. 

Min vackra man är och spelar cup just nu. Eller ja, dom har samling. Barnen och jag skall åka bort och kolla lite sen. Vi har precis varit och handlat, och innan dess åt vi en fantastisk middag hos svärisarna innan vi åkte till rinken och åkte skrillor :) Shit, vad kul det var! Jag har inte åkt på säkert 15-16 år, om inte mer. Men det gick allt :) Rasmus var ju galet grym, så honom blev vi riktigt impade av. Nu måste jag sätta igång och röja lite innan vi pyser, tjipp.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Glad för din skull

2010-12-26 @ 23:33:06
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback