Klick klick klick

Jag är ett stort fan av Rut m fl. och jag uppskattar verkligen att fler butiker tar in det märket till "mig". Och jag är ju inte bara ett "Rut-fan" utan även ett "Pippi-fan". Så detta klickades hem till moi idag ;) Tycker att jag hade gjort mig förtjänt av det... Fraktfritt var det med, och det gillas :) 



Denna beställning gjorde jag på Turnside, som också har fraktfritt om man beställer över 400 kronor :) Inte nog med att dom har frakfritt. Dom garanterar leverans innan jul! Och det gillar vi ju såklart ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

Jättesnygga grejjer, jag har letat efter en sån kofta. Vart har du köpt den? Jag hittar den inte varken Nelly,Bubbelroom eller rutmfl:s hemsida... Jag kanske är korkad men du får gärna guida mig

2010-12-19 @ 19:28:11

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback