Lite ärenden i väntan

Min underbara man är och tränar fotboll och Millis och jag skall uträtta några ärenden under tiden. Rasmus ville inte följa med igår eftersom han ville gå på sin andra lillasysters kalas idag, och ville inte behöva gå upp och åka tidigt för att hinna dit. Andreas, Milla och jag hade en kanonmysig eftermiddag/kväll tillsammans med svärisarna och en av svågrarna igår. Det blev tacos och massa annat gottigt julmys. Precis innan A åkte till träningen så fick han ett sms från sina föräldrar...

"Det är helt fantastiskt hur glad man kan bli av ett litet penntroll. Saknar henne massor redan!"

Och då pratar hon ju såklart om Millis. Dom är verkligen världens bästa och jag känner mig så lycklig över att ha berikats med så fina svärföräldrar. Och det är så kul att dom tycker så mycket om barnen. Milla är eld och lågor när hon är där, och det är kul se ♥ Tog en massa fina bilder igår med, fast dom ligger inte på datorn än... 

Bjuder på ett "stulet foto" på min vackra svärmor, när hon är på maskerad som Jack Sparrow. Så jäkla likt! Inte många som kan bära upp en maskeradkostym som hon ♥ Fast när svärfar var Michael Jackson var han inte och leka med han heller. Dom är så grymma!



Nej, nu måste vi pysa om vi skall hinna med allt... Lite mat kanske skulle vara bra om vi hann göra innan Andreas kommer hem med... *Önsketänkande från en tidsoptimist* ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

hon ser vacker ut!

2010-12-11 @ 14:18:02

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback