Natti gott folk

Jag är galet trött, så jag kryper till kojsen nu, efter en lång helg. Natti raringar, och tack för att Ni finns ♥ När jag vaknar är det dags att se över det sista som behöver göras i julklappssammanhang + posta julkort + handla ingredienser till dagens middag. Sen invänta man och barn ♥ 

I helgen så har jag sett en sjukt bra Disneyfilm, UPP, som jag bara måste köpa till samlingen. Så himla mysig är det, så har Ni inte sett den? - Gör det!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Josefine

älskar den med....särskilt när de säger "ekorre"...kopplar ihop det med min hund som skulle ha sagt MAT! om hon hade kunnat prata =)

2010-12-20 @ 22:56:57

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback