NSP-cupen i VBG 27/12

Jag har för 17 inte hunnit blogga alls nästan i jul och jag känner att jag har massor som jag vill skriva. Men vi har ju hälsat på många och umgåtts med våra nära och kära i juletid, så bloggen har kommit lite i skymundan. Den 27 så spelade i alla fall Rasmus cup i VBG. NSP-cupen hette den, och killarna var kanonduktiga :) Andreas, Milla, jag, Mormor och Morfar var tappra åskådare på läktaren. Jag har så svårt att se killarna spela, för jag blir galen när dom inte "gör som dom ska".

Men men... Dom vann två matcher och förlorade en. Men de dom vann, så blev resultatet 3-0 respektive 5-0. Den var en väldigt glad kille som fick medalj med sig hem, efter en heldag i VBG.


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja det var en uppskattad dag tyckte i alla fall Marcus. Jag tyckte det var segt för vi var där från 12:00 till 19:00.

2010-12-30 @ 21:30:55
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback