Rubust trä

Rubust trä i kombination med stål- och industridetaljer. Mmm, säger jag bara!! Inne på Decor8 så fann jag dessa underbara collage som tog mig med storm. Dessa fantastiska kreationer är skapade av Madamstoltz. Danskarna är ju, som många säkert vet, experter när det kommer till inredning och design. Jag tar mig faktiskt friheten att kalla dom det, för deras skaparförmåga är magnifik.

Min Andreas håller just nu på att bygga ett vardagsrumsbord och jag har är sååå glad att jag har fått mig en så händig duktig man ;) Det kommer bli grymt läckert! När han frågade mig gällande hur jag tycker att det borde så ut, så var det bilder liknande dessa nedan som ploppade upp i mitt huvud. Jag kan knappt bärga mig tills det är färdigt :)   

Pics by Madamstoltz Collage by Decor8

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback