Ännu senare...

Jag fick en stund över innan jobbet som var avsedd för träning. Jag höll på att inte ta mig över snöhögen in till Sportlife, men jag lyckades tillslut. Det blev en härlig genomkörare av kroppen idag. Jag behövde det verkligen kände jag. Först blev det 20 minuter på crosstrainern, 10 minuters löpning på bandet, en hel del styrka av armar, mage, midja, ben och rygg. För att tillsist avsluta med 15 minters löpning till. Hade gärna sprungit mer för jag behövde mer kände jag, men det räckte nog egentligen. Och plikten kallade!!

När jag kom till jobbet så körde jag fast IGEN. Ifall det är någon som har missat det så är det fortfarande en helt galen snöstorm hos Oss. Det känns som om den har varat i flera månader och att jag inte sett så mycket snö i mitt liv som jag gjort denna vintern. Men i alla fall... Fast satt jag och kom inte loss. Tur att jag var där i tid. Fick skotta fram bilen och kom sedan loss en bit. Men det stannade ju tyvärr inte där. När jag skulle åka och hämta "min kille" i skolan så rörde sig inte jobbbilen en millimeter. Det var tvärstopp även där!! Då började jag bli gött irriterad för jag vet inte hur mycket snö jag plogat och hur många timmar som jag suttit fast i snödrivor denna vinter. Det är galet mycket :/ Efter många om och med så fick jag ge upp och göra några nya försök med min bil istället. Det gick väl sådär. Kom loss lite, men sen bara jag slirade. Men jag lyckades backa i alla fall. Hade ingen aning vart vägen led, men det gav mig lite fart i alla fall och till slut kom jag ut på stora vägen... *LYCKA* Man kunde ju knappt ha någon hastighet alls, men bara det att bilen var i rullning var ett stort framsteg. På cirka 1 mils resa så såg jag tre bilar som låg i diken. Och en utav dom hade bakhjulen 1 meter upp i luften. Yummi!! Detta väder är inte trevligt när man måste vara ute på vägarna. Fram kom jag till slut i alla fall... Lite sent dock, men helskinnad!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback