Blivande mannen på besök ♥


Millas blivande make kom på besök idag. Ja, dom kommer ju självklart att komma och fira henne på släktkalaset på fredag, men vi ville ju ha besök idag med och visst ville goingarna komma. Jag "slängde" ihop en tårta som jag tror var uppskattad av dom alla =) Melvin och Milla är verkligen för söta ihop och man får se på rejäla hångel redan nu. Dessvärre så vill inte alltid Milla pussas och då blir Melle skogstokig och grabbar tag i henne för att ge henne en rejäl kyss!! Jag sa det till Kerstin att vi får hoppas att han blir liiiite mer finkänslig när han kommer i åldrarna lite ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja jag förstår att du tagit ut denne unge gentleman. Ja fram för äktenskap arrangerade av mammorna!!! haha

2010-02-03 @ 21:53:18
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Jaaa, han är ju sååå fin!!

2010-02-03 @ 21:54:40
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback