För Haitis folk


Så fort jag hör denna underbara låten så kommer tårarna på mig och jag gråter som ett litet barn. För 25 år sedan så deltog många artister till att spela denna låten för välgörenhets projektet "USA for Africa" där alla pengar gick till det svältdrabbade i Etiopen. Singeln sålde 800 000 exemplar redan första veckan.

Nu har nya artister gjort det igen och spelat in låten för att hjälpa de jordbävningsdrabbade människorna i Haiti. Jag ryser i hela min kropp och tårarna sprutar... Är det NÅGON utav Er som fortfarande inte har skänkt pengar till Haitis folk?? GÖR DET i så fall!! Sms:a "10katastrof" för att skänka 10 kr eller "katastrof" för att skänka 50 kr - till 72950.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Jag har skänkt men man borde kunna göra mer. Har haft funderingar på att ha fadderbarn och sedan att kanske skänka lite varje år till "läkare utan gränser" som nog är min favo organisation

2010-02-16 @ 21:57:20
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Modern

Jag lånar den

2010-02-16 @ 22:01:21
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback