Förresten... Jag hade ju tänkt...

Jag hade ju tänkt att skriva om ytterligare en diagnos idag, men det hanns helt enkelt inte med. Det tar ju en hel del tid att skriva och vi hade ju en del att stå i idag ;) Jag skall i alla fall försöka hinna med i morgon. Det handlar om en ovanlig diagnos som finns med på http://www.socialstyrelsen.se/ovanligadiagnoser som är Socialstyrelsens kunskapsdatabas. De tar upp ovanliga diagnoser och där finns information om sjukdomar eller skador som finns hos högst 100 personer per miljon invånare och som leder till omfattande funktionsnedsättning.

Jag tänker inte BARA skriva om neuropsykiatriska funktionshinder, utan även om andra diagnoser eller tillstånd som gör man kan behöva komma i kontakt med psykiatrin. Jag kommer helt enkelt att beröra ämnen som på ett eller annat sätt berör mig. Psykiatrin är ju ett oerhört bredd område!!

GOD NATT ALLEMAN!! HOPPAS ATT NI FÅR EN GOD NATTS SÖMN ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: prinsmamman

Vi är med i föreningen Sällsynta diagnoser =)

2010-02-11 @ 20:24:29
URL: http://www.3prinsar.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback