Idag har varit en...

Trött dag!! Men jag kommer snart igen... Sista lediga dagen innan jag jobbar 6,5 dygn i streck. Nu såg jag att jag var ledig några timmar på måndagen i alla fall, vilket jag inte trodde. Men några timmar är inte mycket!! Jag vet att det skjuts fram hela tiden, men i mars så kommer jag i alla fall "bara" jobba heltid. Inget mer... tror jag, kanske lite ;) Inget plugg och inte så här mycket extrapass som jag har tagit hittills. Men jag tycker det är KUL att jobba!! Och än så länge funkar det bra!! Men vill ju hinna med hemma med. Och grynen behöver sin Mammis ♥

Om en stund
så kommer någonting som jag vet att i alla fall flera utav Er har väntat på... Den som är kvar, märker vad ;) Kösss.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

borderline??

2010-02-17 @ 20:12:07
Postat av: L

Jajjemen ;)

2010-02-17 @ 20:12:55
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback