Inte på topp!!

Min blogglust är verkligen inte på topp, men det är det väl ingen som har missat?! Just nu håller jag på och krigar med min dotter i hopp med att hon skall somna, men det går inge bra. Precis fyllda två, sover ingen middag, men det där med att somna på kvällen är ingen hit ändå... *pustar* Det är tur att grannarna känner mig i alla fall för annars skulle dom väl ringt 112 i tron om att det är en övergiven bebis här hemma som skriker för sitt liv...?! Om vart annat, om jag lotsas sova så bryter hon av direkt och går runt och skrattar i sängen. Brodway nästa?? - Jag, skulle då inte bli förvånad i alla fall. Nu skall jag ge mig in i rond 17 eller nåt för ikväll. Men kände att jag behövde en liiiiten återhämtning mellan varven först. See U later ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback