Nej, jag orkar inte...

Måste verkligen sova, så vi får höras i morgon bitti!! Hoppas att Ni haft en bra dag =) Känner mig så lätt och härlig i sinnes, men samtidigt så trött. Det har varit mycket idag med tentan och allt. Så jag behöver få min skönhetssömn. Jobbar ju ända tills tisdag!! Och vet Ni vad mina vänner...?! Nästa vecka fyller jag år ♣ Det kom jag på nu, för jag har precis skrivit ut barnens och mina biljetter. Vi skall ju åka till Karlskrona till finaste vännerna, och fira födelsedagen där =) Jippi!! Om bara några dagar pyser vi... Måtte bara tågen gå som dom ska, för jag vet inte vad vi gör om de blir inställda?! *Hemska tanke*



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback