Nu måste jag sätta igång!!

Jag måste egentligen verkligen i säng!! Men Borderline är ju verkligen så himla intressant så jag kunde verkligen inte sluta skriva. Men nu måste jag sätta igång med det jag borde ha gjort innan. Det vill säga PACKA, för både kiddows och mig själv. Jag skall ju jobba nästan en veckas dygn på raken och då krävs det ju en del grejer. Plus att barnen måste få packat med, för som skall jag ju inte ha med mig. Dom skall vara hos mina fantastiska föräldrar och även hos gammalmormor. Utan min underbara familj så skulle jag nog inte överleva. Dom är verkligen mitt allt!! Men avskyr att jag måste be dom om hjälp så mycket... Hoppas bara att jag kan få plats på nattis snart bara, för detta är ju ohållbart. Nu jobbar jag ju inte så här mycket i vanliga fall, utan har tagit lite extrapass nu för att hjälpa en kollega som är och gottar sig i Thailand!! Inte alls avis ;) Men jag får en fet lön i alla fall. Det är alltid något, och då har jag råd att lägga mig i solariet många gånger om jag skulle vilja ;) Men men... Packa var det som jag skulle göra va?! Inte sitta här... Tjillevippen ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Martiina

Hej!

Borderline är jätteintressant, men oftast mer individuellt & bredare än vad det skrivs om.



Får man fråga varför du skriver om just Borderline??

Mvh Martiina

2010-02-21 @ 14:44:27
URL: http://tigresslily.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback