Redo ??

Nu är alla räkningar betalda, lite plugg har hunnits med, barnen är avlämnade och snart är det dags för moi och pysa till jobbet. Det skall bli skönt tycker jag!! Helst hade jag velat vara hemma och plugga, för gud vet hur mycket jag behöver det. Men jobba måste jag, och jag älskart. Jag tror att jag har fått en prövning idag, och beroende hur väl jag klarar den, kommer att spegla sig på hur väl tentan kommer gå i morgon. Lite störd kanske, men jag tror verkligen att allt händer av en anledning behandlar man andra väl, så får man gott av det i framtiden. Dels genom hur man känner sig som människa och hur man blir bemött av dom man älskar och sin omgivning. Babbel babbel babbel kanske... Men jag tror verkligen att det är så, fast nu måste jag pysa. Mina underbara kollegor väntar på mig, och även barnen med snart tror jag ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback