- 17°

I går kväll när jag åkte hem från jobbet så var det - 17° igen. Denna vintern har ju verkligen gått till historien alltså... Sååå KALLT och sååå MYCKET SNÖ!! Och det värsta är att det inte finns något stopp på det heller. Nu snöar det igen. Tempraturen har dock stigit något och mitt på dagen var det "bara" -10°.


I fredags när jag kom till jobbet och skulle åka och hämta barn så var jobbbilen helt täckt av is, för att den stått under ett träd. Jag fick stå i en halvtimma och hacka på den verkligen + att jag hade full värme på både fram och bakruta i bilen. Inte kul alls!! Trodde att jag skulle förfrysa tassarna flera gånger om!! Det är väl för tur att det i alla fall är VACKERT ute =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

NU längtar jag till våren.

2010-01-31 @ 20:57:12
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

JAG MEEEEEEED!!! =)

2010-02-01 @ 20:30:50
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback