Duktiga duktiga duktiga...

Raz kom ut från badrummet och var gullig nog att sätta lillasyster i badet så det blir tyst på henne nån gång!! Jag orkade inte blogga igår när jag kom hem. Vi var helt färdiga allihop. Är verkligen INTE vana med att gå upp 06:15 i detta hushållet ;) Jisses, det sved verkligen i ögonen :/ Så i morse sov vi lääänge =) Vi lade Oss 19:45 igår och sov till 09:15. Behövligt och 13,5 timmar var inte illa pinkat för någon utav Oss. För Milla blev det till och med ännu mer =)

Det gick bra på Rasmus fotbollsturnering i går i alla fall. Inte lika bra som förra året, men 3 vinster av 4 matcher får man väl vara nöjd med eller?! ;) Nu är ju dom för små för att räkna resultat, men skulle dom gjort det så hade det varit IFK Uddevalla som hade tagit hem pucklan. Det är grymt kul att se dom spela, för dom är så duktiga killarna.


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ~Mezzie~

Åh vad duktiga de är =)

Kram kram

2010-01-04 @ 14:04:05
URL: http://thenewmezzie.blogg.se/
Postat av: Katharina

Ojojoj, tretton timmar!!!! Suck....nä, jag är inte avis alls...nädå... ;)

Själv har jag väl sovit sisådär 4-5 timmar max per natt den senaste veckan. Trött!!!

Kram

2010-01-04 @ 20:45:47
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback