Hallo hallo...

Fytti f**n vad jag har sovit kasst inatt kan jag lova. Har vaknat minst en gång i timman och somnade inte första gången ens förrän vid två. Vad 17 det kan bero på vet jag inte?? Sov iofs länge morgonen innan eftersom skönheten vaknade vid 10:20. Men att vakna en gång i timman, bara för man fick sova ut lite verkar väl inte riktigt normalt, eller?? Nu sitter jag på jobbet i alla fall och väntar på att dom andra skall komma. Dom var sena så dom kommer när som helst. Men egentligen hade jag ju kunnat vara hemma en timma längre om jag hade vetat detta. Men men... En lugn början för en trött Lena blev det i alla fall och det är ju inte fy skam.

Nu skall jag börja med lite käk tänkte jag. Hungrig är jag och det är säkerligen de andra med när de kommer. Sicket väder vi har ÄN alltså... -13° C och snön vräker ner som aldrig förr. Undrar vart detta skall sluta alltså...?? Glashalt på vägarna, men ändå blir man omkörd av idioter. Att de vågar...!! Det övergår mitt förstånd. För hellre att det tar lite längre tid än att man inte kommer fram alls.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Josefin

sjukt fin design nu! jag e dock också ett blindstyre haha, please gör texten större!

2010-01-06 @ 13:10:41
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback