Hello fellas

I´m here, alive and well =) Vi har varit och åkt pulka och bob med barnen idag i en alldeles fantastisk pulkabacke. Jag bara MÅSTE åka dit med mina egna barn någon gång. Backen hade till och med lift så det var andra barn där med och åkte slalomskidor. Jag blev grymt sugen på att köpa slalomskidor till mig och ungarna när jag såg detta. Det var riktigt längesedan jag åkte nu, cirka 14 år sedan :/

Det fanns roliga gupp med, fast dom var lite farliga. Åkte med pulkan i ett och det gjorde rejält ont i ryggen. Min kollega berättade med att en kompis till honom hade åkt i ett gupp häromdagen.  Han hade fått en fraktur på en av ryggkotorna och skulle behöva hoppa på kryckor i 6 veckor, så det var tur att det gick så bra som det ändå gick med mig.

Hur mår Ni?? Hoppas att helgen har varit bra!! Det har min varit =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

får jag o liam hänka

2010-01-17 @ 15:36:26
Postat av: L

Ja, det skulle vara kul!! Ungarna skulle älska det =)

2010-01-17 @ 16:24:29
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback