Jaaa, vad gör man??

"Neeeej, telefonen är MIIIIIN!!"

"Neeeej, Milla kan själv!!"

Just nu så är det väldigt mycket egen vilja som "styr" våran vardag. Hur blir bara mer och mer envis för var dag som går och nu har hon även börjat gå ur sängen och tulta ner från trappan -på kvällarna eller vid middagsluren om hon inte vill sova... KUL?? - Not at all!! Milla som vanligtvis brukar sova runt 18-19 på kvällarna, sitter nu i soffan bredvid mig efter att jag bärt upp henne 3 (!!) ggr redan...

"Milla e hungig, Milla vill ha mela ninni..."

Bara att göra som minigangstern säger för nu börjar hon hoppa i soffan och gasta "hoppa hoppa"...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ~Mezzie~

Usch då... men känner igen det lite för här finns en om han inte får sin vilja igenom gastar och gormar som om världen går under annars..

Och sova vad är det liksom, men idag somnade han gott runt halv åtta så nu har äntligen lugntet sänkt sig..

Och jag skulle kunna gå och lägga mig med.

Men har faktist planerat och se Twilight ikväll,

så jag måste allt hålla mig vaken ett tag till ;-)

Kram kram

2010-01-07 @ 20:28:52
URL: http://thenewmezzie.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

Usch då... men känner igen det lite för här finns en om han inte får sin vilja igenom gastar och gormar som om världen går under annars..

Och sova vad är det liksom, men idag somnade han gott runt halv åtta så nu har äntligen lugntet sänkt sig..

Och jag skulle kunna gå och lägga mig med.

Men har faktist planerat och se Twilight ikväll,

så jag måste allt hålla mig vaken ett tag till ;-)

Kram kram

2010-01-07 @ 20:28:54
URL: http://thenewmezzie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback