Kan man bli annat än GLAD

Hade fått detta underbara meddelande skickat till mig när jag kollade mailen idag...

"Hej Lena! Hade för mig att jag hade dig som vän på fb men tydligen inte. Det är dock inte därför jag skriver detta utan för att "berömma" dig, om man nu kan kalla det så, för din blogg!! Du skriver otroligt bra och tar riktigt fina bilder. Går in o kikar nästan varje dag!! Jag ser dig som en stark person som tar vara på livet! :) Som mamma måste man ju självklart vara stark, men det är ju inte alla som orkar det ändå.. Jag faschineras :) kram på dig!!!"

Jag blev så GLAD för detta meddelande alltså!! Och som vanligt när jag blir så rörd så blir jag riktigt blödig, men det står jag för ;) Men det var tårar av tacksamhet... DU förgyllde verkligen min dag. TACK snälla fina du för dina ord... Och gällande facebook så tog jag bort det för ett tag sedan och då även kontakterna, men jag kunde inte hålla mig borta mer än någon vecka innan jag fick abstinens ;) Men lägger till dig igen!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: mezzie

Åh sånt är väl helt underbart?!

Det gör hela ens dag ju!

Puss

2010-01-23 @ 08:44:33
URL: http://thenewmezzie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback