Lunchdate med vänner...

Idag har vi varit på lunchdate med några av våra underbara vänner =) Linda, Liam, Lavinia, Jessie,Iris, Malin, jag och mina kiddows. Det blev lunch på köket och det smakade ju fantastiskt och vi hade det supermysigt. Jag blev beordrad av Linda att ta med mig kameran så jag kunde ta lite pics på raringarna ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Du, jag tycker din nya design är toppenfin som vanligt. Men är inte texten lite liten? Är det bara jag som ser dåligt? :)

Kramis på dig gumman.

2010-01-05 @ 20:37:25
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: L

Bättre nu?? Kram kram darling.

2010-01-05 @ 20:56:28
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

önska jag fått prata med dig riktigt. det var full rulle, så det får bli i hemmets lugna ro nästa gång. ska bjuda hit er när lyan e klar med tapeter o så. älskar. pusss

2010-01-06 @ 07:35:39

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback