Månens påverkan

Enda sedan det var fullmåne så har jag drömt jättejobbiga drömmar. Dom har varit så tydliga att jag inte fattat om jag verkligen är vaken eller om jag fortfarande drömmer när jag vaknat på mornarna. Jag brukar aldrig känna av månens så tydligt som jag gjort denna gången. vet inte vad det kan bero på, men jobbigt är det för det känns som om jag inte sovit alls.

Idag så sov jag på dagen, vilket inte var smart eftersom jag skall upp tidigt i morgon och är grymt rastlös och otrött nu. Men i alla fall... Jag drömde så intensiva drömmar att jag var helt blöt när jag vaknade. Slumrade om lite och var lika blöt när jag vaknade nästa gång... Huuuu, jobbigt är det, så jag är lite av banan. Men men... Nu var det till att lägga IFRÅN sig datorn ju... ;) Lättare sagt än gjort!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Linda

Hjälp vilken liten text!!!

2010-01-02 @ 21:39:02
Postat av: Modern

Jag brukar sova väldigt dåligt när det är fullmåne. Har alltid gjort. Kanske varulven i en som vaknar??!!! haha

2010-01-02 @ 22:38:33
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback