Och nu många timmar senare...

Millisen somnade till slut igår och den garne Mamman gav inte upp kampen och bra var väl det ;) Hon sov tills någon gång vid 7 i morse. Då kom hon intassandes till mig, knäpptyst och säger sen... "Mamma, vill ha Ninni..." Så då var det bara att smyga ner och fylla flarran. Sen somnade hon om till 08:00. Härligt!! Tyvärr så somnade även jag om direkt och klockan som skulle ringa 07:15 ringde inte. Eftersom jag hade ringsignalen på ljudlös så blev även alarmet ljudlöst =( Sååå blir det inte på SonyEricsson som jag är van vid. R missade handslaget men Åke sa att det var OK. R var lite ledsen först eftersom dom låser dörrarna, men var glad sen då jag sa att han kunde stanna hemme tills handslaget var över ;) Sötungen!! Då gick han runt i lägenheten med ett leende på läpparna och bara berömde sin Mamma och allt fint hon gjort. Sedan tog han ut disken ur diskmaskinen. Underbara unge ♥

R med vännernas finaste lilla Natanael ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Janina

Naw så gulligt gjort av Rasmus :)

2010-01-27 @ 13:23:52
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback