Städa städa...

Usch som här ser ut... Får ingen ordning på någonting känner jag, men med tanke på att jag är ledig i helgen nu så skall jag röja ordentligt. Nästa vecka är det en del i skolan med så då hinner jag verkligen inte. Det ser ut som om någon släppt en bomb här och det är inte bra. För det förvandlar mitt harmoniska jag till ett jag med kraftig psykisk obalans. Så jag håller mig borta lite nu... Inte jättelänge, men jag kommer kanske inte tillbaka förrän i kväll i alla fall. Om jag mår bättre då så att säga... Tjillevippen!!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Usch, jag längtar oxå efter att få röja här. Städa bort julen. Få rent igen. Men jobb hela helgen så det får vänta till måndag...

Stor kram

2010-01-09 @ 20:00:54
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback