Tar tillbaka det där...

Nu fick jag grymt dåligt samvete för vad jag skrev... :/ Nu sätter hon sig bredvid mig, lutar huvudet mot mig, kramar om mig och säger "Älshaj Mamma" typ 20 gånger ♥♥♥ Finns det något mer underbart än när man hör sina barn säga att dom älskar en...?? Jag tror inte det!! Sötungen är inte ens 2 år och säger redan att hon älskar sin Mammis.


♥♥♥ KÄRLEK ♥♥♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: mezzie

Sötisen juuu... sjäklv kan inte jag höra men däremot pussar DET får jag massor av R... men verkar som mer och mer ord börjar komma nu..

ge skruttan en bamse kram

Puss&Kram <3

2010-01-24 @ 22:24:19
URL: http://thenewmezzie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback