Bloggen suger...

Gammal röten kamelballe, i know, men jag har inte riktigt tid. Mitt liv är fullspäckat, och jag vill hinna med så mycket som möjligt, och ibland blir det rätt fullt i planeringen. 9:30 var det morgon idag och jag gick vimsig ner för trappen för att sätta på kaffe så att jag skulle vakna till liv. Kaffe blev det och morgonskallen började sakta men säkert lätta lite... Efter frullen kom J och vi satte igång och grejade. Det blev en tur till tippen innan vi begav Oss till Byggmax och köpte dörrar. Hade tänkt mig släta, men eftersom de bara fanns i ett mått gick det inte. Dessa var dubbelt så dyra tyvärr, men nu jäklar är det gjort och snyggt blev det :) *NÖJD*



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Rolf Skiöld

Snygga dörrar även om dom blir lite dyrare, lönar sig i längden

2010-07-28 @ 01:15:22

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback