FAB day

Vi har haft en så jäkla fantastisk dag ute vid sunningen idag att Ni anar inte... Solen har skint (?) på Oss hela dagen och jag har badat tre gånger. Så underbart!! Dessvärre gillar ju brännisarna att vattnet inte blivit riktigt uppvärmt än, och det kryllade av dom. Jag har blivit bränd en hel del av trådarna, men det känns OK nu. Lite sveda bara annars är det lugnt. Runt hela smalbenen och på fotryggen är det bränt. Men... Så länge solen skiner och vi får bada lite så är jag lycklig.

J har varit hemma och tagit bort alla rör hemma nu, stängt av vattnet och tagit bort toalett, handfat och dusch. Nya toamöbler är införskaffade och toalett och blandare är på G. Och vet Ni vad. När jag kommer hem från Bulgarien så kommer mitt badrum vara klart :) Ett steg i rätt riktning... *LYCKA* TACK underbara J för all hjälp jag får!! Våran deal är great tycker jag ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback