Going Mental

Mental Mental Mental... Jag upptäckte denna serie (MENTAL) som går på torsdagar klockan 22 på TV400, för bara några veckor sedan och jag är såld. Psykiatri och serier med djup och tanke bakom är det bästa som finns och denna är verkligen grym tycker jag.


Pic by. lottanyberg

Mental handlar om den oerhört vackra karismatiska mannen Jack Gallagher. Han är psykiater och behandlar sina patienter med okonventionella metoder, och ingen gång är den andra lik. Man lär sig inte bara oerhört mycket, det är samtidigt en fröjd att se på. Den serien rör om på många sätt. Samtidigt som Jack fokuserar och hjälper sina patienter på sjukhuset, så letar han och oroar sig för hans mentalsjuka syster som har försvunnit...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback