Helt färdig

Ja, det är vad jag är idag... Och så längtar jag hem. Hem till mina små ljuvlisar och hem till vårat hem ♥ Fick ett sms av Mamma förut... Min lådfront har ju kommit och dom har skickat fel, för inte mindre än tredje gången. Så nu blir det en ride till. Och förhoppningsvis kan dom göra rätt på fjärde försöket. Naiv som jag var så trodde jag att tredje gången gillt i alla fall... Men det gäller inte i min värld!! Inte ens när det kommer till möbler... ;) Låter jag bitter?? - Ja, det kanske, men idag har jag rätt att vara lite bitter, så det så. 

Hoppas att Ni andra har haft en kanondag ♥ Nu blir det dokumentation för min del. Jisses vad jag önskar att jag kunde få gå och lägga mig. Men så är det väl jämt. Man vill ha det man inte kan få ;) Tjillevippen mates!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback