HIT skall VI ♥

Olimp
Pic by. VING

Trivsamt hotell med vänlig atmosfär och bra läge nära stranden. Stor solterrass och pool med grundare del (ca 60 cm) samt poolbar. Restaurang med à la carte. Frukosten serveras i restaurangen på 6:e våningen. 
Under perioden 15/6-15/8 är det åldersgräns 18 år på hotellet.

Rumstyper

Dubbelrum för 2-3 personer
Familjerum för 2-4 personer, varav 1 barn

Rummen

Små, nyrenoverade dubbelrum med luftkonditionering och balkong. Det finns även renoverade familjerum med två sovrum. Vissa har dubbelsäng, queen size. Extrabädd i bäddbar fåtölj. Kylskåp. Tv. Bad (endast i familjerummen)/dusch och wc.

Måltider

Frukostbuffé.

Övrig information

Byggt 1960. Renoverat 1995, 2008 och 2009/10. 6 våningar. 50 rum. Reception. Trådlöst Internet för egen laptop, i receptionsområdet. Turistområde med genomfartstrafik. Trappor och nivåskillnader. Byggnationer i området.

Jag skall ALDRIG någonsin tvivla på min intuition igen... För om jag bara lyssnar på den så leder den mig rätt. Den är stark, men ibland vill jag inte lyssna... Ibland är hoppet starkare, men inte denna gången. Jag sa till Lina i fredags att vi måste boka då för jag tror verkligen inte att vi kommer undan billigare. Nu kollar jag idag, bara två dagar innan vi åker, och priset har gått upp med nästan 700 kronor. Weeeiiiihoooo =) Vi gav 2275 kronor för bara resan
(+150 i transfer) och nu kostar den 2950 kronor

(+150 i transfer). Tror Ni vi är glada över att vi bokade i fredags?? :)

 

 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Mathilda

Ser alldeles underbart ut! ha en underbar vecka, det förtjänar du! kram <3

2010-07-03 @ 13:41:47
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/
Postat av: Johanna Petersen ♥

Ser riktigt mysigt ut! Ni får ha det super bra! :)

2010-07-03 @ 13:49:12
URL: http://rosagardiner.blogg.se/
Postat av: Modern

Ha en underbar vecka och gör en massa dumt!!! Drick, sola för mycket, Dansa naken och allt sådant där....

2010-07-03 @ 14:21:36
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback