I morgon är det dags...

18:06 går vårt flyg till Bulgarien och Sunny Beach... Hur 17 skall jag klara mig utan att blogga?? Kanske borde leja en gästbloggare?? - Nej, där går gränsen... ;) Men jag kommer sakna bloggen och mina underbara läsare. Och får jag inte tag på en dator där nere så hörs vi om en vecka. För jag hoppas att Ni väntar på mig!! Kösss for now. Hinner kanske blogga lite i morgon med, men det är inte säkert. Hotellet har by the way Internet så det blir nog i alla fall liiite fotspår i sanden ;)

Visst skulle vi bli ett fint par?? =)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Nu ska du ha semester inte blogga!!!

2010-07-05 @ 00:08:38
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback