P!NK

Bidde inget P!NK för min del idag. Min vapendragare blev sjuk, så vi fick avboka. Och det söte jäkeln var rädd att jag skulle bli besviken på henne. ALDRIG ALDRIG!! Det viktigaste för mig är din hälsa vännen och jag är glad att du satte den i första hand. P!NK är grym och jag hade så gärna velat sett henne, men ingen kan mäta sig med dig min underbara och det var dig jag ville träffa mest ♥ Det enda jag är ledsen över är att jag inte fick se ditt ljuvliga smittsamma leende komma gåendes mot mig... Saknar dig så det värker i hjärtat... ♥ 



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Samma här. Det suger att inte få se henne. I mitt fall var det ju jag som fortfarande har prooblem med halsflussen. Dagarna går bra men nu är det djäkligt trots att jag har hållt på med pencillin i 5 dagar nu. Sitter i luftrören också. Skit för jag hade velat se henne men men....

2010-07-23 @ 23:56:29
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback