Tänk om...

Fler människor visste vad orden moral och ansvar var... Vad mycket smidigare saker och ting skulle vara då...??

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja du. Jag skulle önska att människor kunde acceptera varandra mer. Jag tycker även om människor som inte tycker som jag, som har helt olika åsikter som mej, olika färg som mej, olika sexuell läggning som mej. Människor som klär sej helt tokigt enligt mej. Alla tycker vi ju att vi själva har kanske mest riktiga idéer mm men man dör inte av att lyssna och försöka att förstå andra heller och framför allt att man ändå kan tycka om människor även om de inte alls står för mina ideal.

2010-07-22 @ 13:03:07
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback