Alvas hus i Lenas hem ♥

Idag så kom sms:et om att mina varor från Alvas Hus fanns att hämta på ICA. Sicken lycka när jag såg det!! Har varit så förväntansfull och har längtat som en galning. Vissa utav skatterna har redan fått sin plats i mitt hem, medan andra väntar på att renoveringen skall bli klar. Fick även en toppenidé att lägga fram Farmors gamla bibel från 1800-talet. Och oj, vad den gjorde sig i mitt fina vitrinskåp. Längtar bara tills jag även har soffbordet i samma serie. Här kommer ett collage av lite pics på hur Alvas Hus pryder Lenas hem...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: J

Underbart vitrinskåp!!

jag längtar så sjukt mkt tills jag flyttat o får göra iordning mitt med!

2010-06-14 @ 22:25:08
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: L

Thank U love... ÄLSKART

2010-06-14 @ 22:25:56
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback