Blivande hallen ♥



Jag tror med 99,9 % säkerhet att dessa möbler, ovan, kommer att pryda min hall. Var helt inne på HEMNES-serien innan, men den hade fel mått när jag mätte. Så ASPELUND kör jag på istället. Helt rätt mått och bara såå läckert!! Tror det kommer bli gubbsnyggt!! Nu väntar jag bara på att få svar från banken gällande om min låneansökan gått igenom. Men det kan nog dröja lite med tanke på att jag skickade in den idag ;) Snickaren som jag skrev om kommer jag inte att anlita, för det blev alldeles för dyrt så det blir ingen renoveringsstart denna veckan som var tänkt innan. Jag skall istället vänta en månad och få det betydligt billigare gjort. 

Väntade på svar från Miljögolv med, men inte heller denna gång ringde dom när som skulle, så jag tog saken i egna händer. Ett oanständigt prisförslag fick jag så det tackade jag nej till. En ny mattläggare kommer på torsdag och skall ge mig ett preliminärt prisförslag, men det han gav över telefon lät bra. Fyra tusen under vad miljögolv ville ha. Mucho better!! Så denna vecka skall förhoppningsvis generera i mer konkreta svar, så jag kan starta mitt bygge på riktigt. Avskyr att ha sängar och andra möbler lite var som stans i lägenheten. Det gillas inte!! Men försöker tänka på att det blir fint när det blir klart :) Då orkar jag ett tag till ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback