Bohéme Bohéme... Gotta löööv Bohéme



Nu är även tapeterna till Millisen klara... Kör Bohéme även där. Kan ju inte göra annat känner jag, för jag fullkomligt ÄLSKAR Bohéme-serien. Den är så obeskrivligt läcker att det finns inte... ♥ Så nu skall dom bara sättas upp med ;) Men det kommer när det kommer. Mami är bäst, så det kommer bli skitsnyggt!! Höger vägg skall bli fond, och de andra tre kommer att vara nästan vita. Bilden i collaget är nästan beige, men det är inte riktigt den. *Längtar längtar längtar*

Nu händer det mycket underbart på en och samma gång känner jag, men jag älskart och njuter till fullo. Eller ja, just nu är jag ju på jobbet, som vanligt, men de få stunder jag är ledig försöker jag njuta av. Och sen är det inte fy skam att vara på jobbet heller, när man har ett sånt fantastiskt jobb som jag. Lyckligt lottad känner jag mig ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback