Färgstarkt, glatt, pyssel och härligt...

Kör PinkFriday med, och trots att jag själv gillar mycket vitt just nu så betyder det inte att jag inte uppskattar andra inredningsstilar med. Gillar speciellt när inredaren gör sitt hem personligt och sätter sin prägel på det. Lägger till sin egna personliga nisch, med exempelvis egengjorda hantverk. Det är fantastiskt tycker jag!! Riktigt kul och inspirerande att se. Jag har massor med idéer i mitt eget huvud just nu som bara väntar på att förverkligas. Men först skall här renoveras klart och det görs inte i en handvändning!! Så tillsvidare får Ni ha lite tålamod ;) Här kommer ett litet collage som jag satt ihop av bilder jag gillar från PinkFriday


Pics by. PinkFriday, collage by me.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback