Gör egna tavlor

Jag var inne på MyOwnHome, en fantastiskt sida, och där visar blogginnehavaren hur man kan göra egna fina tavlor, enkelt och billigt. Fantastiskt fina om Ni frågar mig!! Det är blogginnehavarens syster som har gjort dessa vackra på bilden nedan, och jag blir grymt sugen på att pröva detta själv. Hon har använt sig av canvastavlor, som hon målat vita och sedan köpt lätta bokstäver och klistrat på. Även bokstäverna har hon målat vita då i lite slitet shabby chic. Ljuvliga ♥ Detta projekt skall påbörjas så snart jag får tid tänkte jag för jag vill ha sådana i mitt nya sovrum.  

DIY, tavlor, pyssel, inredning, bokstäver, väggord, canvastavla, blogg, inredningsblogg, gör själv
Pic by. MyOwnHome.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ♥ AngelOfLove ♥

WOW vad snyggt såna enkla saker man kan fixa ihop själv =)

Bästa lördagen sötnos

Puss

2010-06-19 @ 15:12:18
URL: http://angeloflove.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Hej!



Vad kul att du gillade tavlorna!! Nu kommer min syrra bli jätteglad. :)



Och vilken fin blogg du har. :) Så nu ska jag kika vidare lite hos dig.



Kram

//Johanna

2010-06-20 @ 00:01:14
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: L

- Angeloflove:



Ja, jättefina verkligen!! Jag skall definitivt pröva =)

2010-06-20 @ 11:53:49
Postat av: L

- Johanna:



TACK, vad roligt att höra :) Jag blev riktigt impad av din med så den läggs till på bloglovin och i favoritmenyn :) Kramisar L.

2010-06-20 @ 11:55:41

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback