Guilty as charge

För ett tag sedan så gick lilla papegojan runt och sa "haan" (faan) varje gång hon kom ifrån sin Pappa och jag trodde att jag skulle bli tokig. För ungar som svär är varken gulligt eller coolt, även om vissa tycker det. Fick jobba med det massor, men tillslut försvann det. Det värsta var att hon sa det i var och varannan mening för hon hade hört det så mycket att hon inte fattade att det var något fel... Hon kunde komma och säga... " Fy faan sa jag Mamma..." Och ett stort leende på läpparna, som om hon gjort något riktigt bra... Men nu är det borta som tur är och jag hoppas att det får fortsätta så :)

Idag var det dock MAMMAN i familjen som borde få käpp på fingrarna. "Jaaaa, visst fasen..." kläcker jag. Jaaa, visst fasen kläcker den lilla papegojan efter... Ooops... Fick förklarat för henne att man inte säger så, och hon verkade inte tycka att det var ett kul ord heller. För än så länge har det varit tyst på fronten så jag hoppas att det inte kommer igen... ICKE POPULÄRT MED SÅNT SPRÅK!!


Usel kvalitet, jag vet... Sorry!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Haha.

2010-06-01 @ 23:08:38
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Lena

En usel bild kan vara en av de bästa för fasen ;p

2010-06-02 @ 11:41:36
URL: http://www.mammalenas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hur i h...... det är våran dotter och så lite jag träffar henne kan hon inte lära sig säga såna saker.....

2010-06-02 @ 23:47:02

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback