Hemkommen

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet. Betydligt senare än jag hade räknat med men jag var tvungen att hämta hem min fina gungstol ♥ Och sen så fick jag åka till lillebror och se hur det var med honom. Lyckades få i honom lite vätskeersättning och lite mediciner. Det gör så ont i mig att se honom så här. En hel hink med slemm hade han vid din sida med, och det såg inte fagert ut. Lilla lilla broren. Han är verkligen inte frack. Tur att jag kan sova hemma i morgon med så att jag kan åka och titta till honom efter jobbet. Och sen kommer ju Mamma, Pappa och Rasmus hem natten till söndag, så på söndag kan päronen ta hand om honom. Önskar att de inte visste att han var dålig, så dom slapp tänka på det när dom är i Tunisien. Inte lätt att vara så långt borta från sitt barn, när det är så sjukt. Usch!!

Nej, nu måste jag lägga mig för det blir att åka till jobbet tidigt i morgon bitti. Måste bara berätta en lite rolig sak... Mannen som jag köpte gungstolen av, hade tydligen varit inne på min blogg och såg vad jag hade för inredningsstil, och sa att han hade två koffertar som jag bloggade om för ett par dagar sedan. Dessa var sedan kriget och han undrade om jag ville ha dem för han visste inte vad han skulle göra av dem. Sa att jag kanske ville ha dem som sängbord, eftersom jag bloggat om det. Han hade dom i sin sommarstuga och sa att han skulle höra av sig när han hämtat hem dom. Hur gulligt var inte det?? - Jättesnällt tycker jag!! Och visst vill jag det :) Inte alla som har sängbord i form av två koffertar, som kommer ända sedan kriget. Sen är det ju verkligen inte alla som har en gungstol från 1800-talet heller, men det har nu jag :) *GLAD* 

Här är bilden jag bloggade om med koffertarna...


Pic by MyOwnHome.


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Gud så rart!

2010-06-24 @ 22:01:32
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Ja, eller hur?!

2010-06-24 @ 22:10:18
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback